Konya'da Sağlık Çalışanının Paylaşımına İdari Soruşturma Başladı

Konya'nın Cihanbeyli ilçesindeki Devlet Hastanesi'nde görev yapan bir sağlık çalışanının sosyal medya hesabından yapılan paylaşım, kamuoyunda büyük tepki topladı. Paylaşımda belirtilen davranışlar hastaları küçük düşürmekle suçlandı ve bu nedenle Konya İl Sağlık Müdürlüğü idari inceleme ve soruşturma başlatmış oldu. Hastaneye ait bir açıklama da, gerekli adımların atılacağını ve her türlü uygunsuz davranışın yakında ele alınacağını belirtti.

