Konya Büyükşehir Belediyesi'nin Halk Oyunları Şöleni'nde Gençler Kültürel Birleşimi Yaptı

Konya Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 5. Halk Oyunları Şöleni, binlerce gençin bir araya gelmesiyle büyük coşkuyla gerçekleşti. Bu yıl da farklı ilçelerden toplam 32 okulun 1.015 öğrencisi katıldı ve sahnelenen oyunlarla kentte kültür rüzgarı esmeye devam etti. \n\nKonya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Selçuklu Kongre Merkezi'nde düzenlenen programda konuştu ve medeniyetlerin buluşma noktası olan Konya'daki kültürel gelişmeler hakkında konuştu.


